duminică, 27 octombrie 2013

Chiftele cu sos bechamel


Buna dragii mei. Nu v-am uitat dar recunosc ca dau foarte rar pe aici din lipsa de timp si de ce nu... de inspiratie. Pentru pranzul de azi am pregatit niste chiftelute mai altfel, vazusem reteta peun blog mai demult si mi-a ramas in minte acasa ca azi a fost ocazia perfecta sa pregatesc aceasta reteta.

Am folosit:

600 g carne tocata
3 felii de paine
un catel usturoi
2 oua
sare, piper

Sos bechamel:

2 linguri de faina
2 linguri ulei masline
500-600 ml lapte
sare, piper
parmesan
nucsoara

300 g cascaval felii

Chiftelele se fac foarte simplu amestecand ingredientele pana cand obtinem o pasta pe care o putem modela usor bormand bile pe care le asezam intr-o tava tapetata cu hartie de copt.

Punem tava la cuptor pentru 30 -35 minute la temperatura de 200 grade.


Intre timp pregatim sosul. Intr-o craticioara punem uleiul si faina si amestecam pret de cateva secunde. Treptat adaugam laptele amestecand energic pentru a nu forma cocoloase. Dam gust cu sare, piper, nucsoara. Cand sosul incepe sa se ingroase adaugam un praf de nucsoara. Daca sosul e prea gros se mai poate adaua lapte.


Luam un vas termorezistent si punem pe fundul lui chiftele prajite,

















casavalul taiat felii subtire

si acoperim cu sos.

Repetam operatia cu inca un strat de chiftele, sos iar deasupra punem feliile de cascaval.

Dam la cuptor tot la 200 grade pentru 10 minute pana cand cascalul s-a topit.

Putem servi cu pireu de cartofi. Din pacate ca nu am avut timp de poze artistice asa ca...ne multumim cu ce avem:)
E o mancare delicioasa, merita sa o incercati.

Pofta buna!!!




0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons